onsdag 1 december 2010

Ny fråga - Saknar du något på denna blogg?

Jag brukar inte skriva inlägg vid en ny fråga. Men någon gång måste vara första gången.

Nu undrar jag vad du tycker om denna blogg. Varför ställer jag en sådan fråga? Jo, jag har nämligen ingen aning om jag gör rätt eller fel. Jag bara drar till med ett koncept som verkar vettigt och kör på det. Nu är konceptet så pass inkört så att jag är redo att göra eventuella justeringar. Därför ställer jag denna fråga till dig. Var inte rädd för att svara nej - jag blir inte ledsen :). Jag blir däremot ledsen om du svarar nej och inte lämnar en kommentar i ett inlägg (vilket som helst) så att jag får veta detta.

Tänk inte att din åsikt är oviktig eller att du är ensam om din åsikt och var inte rädd för att du "förstör" bloggen. Det är givetvis inte säkert att jag gör exakt som du säger. I slutändan är det ju jag som väljer om din åsikt verkar lämplig eller ej.

Kom ihåg att du kan kommentera helt anonymt och du behöver inte vara medlem. :)

Förövrigt så är frågan i fråga (haha, kul va!) nere till väster (under förutsättning att inlägget är högt upp på bloggen förstås). Frågan stängs inte ned förens nästa år - 1 Januari (vad rolig jag är idag).

Vi syns bland kommentarerna! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar