torsdag 9 december 2010

FAQ: Vad är Cint AB för något?

Egentligen har jag inte 100 % koll på vad Cint AB är för något. Men vad jag vet är att en del av företagets arbete är att tillsammans med andra företag anordna paneler/sidor som skickar ut enkäter till emailen (för exempel se fliken "Länkar"). Blocketpanelen är t.ex. ett samarbete mellan Blocket och Cint, OKQ8panelen är ett samarbete mellan OKQ8 och Cint osv.


Det är bara paneler som är i samarbete med Cint som jag är med i för tillfället. Detta eftersom dessa paneler funkar väldigt bra samt att de ofta betalar ut via PayPal. Dessutom är det trevligt att alla paneler som är i samarbete med Cint fungerar på samma sätt.


Det jag dock hakar upp mig på är att jag inte kan finna någon lista med alla paneler som Cint är med och driver. Dem jag har hittat har jag lyckats googla fram. Om jag har förstått det hela rätt så har jag den största listan med Cintpaneler. Jag skulle dock bli glad om jag blev motbevisad, eftersom en komplett "Cintlista" vore väldigt nice att ta del av.


Det blev väldigt långt men nu hoppas jag att du förstått lika mycket som jag angående Cint. Detta är också förklaringen till varför jag ibland skriver att jag ska ut och leta paneler. Jag googlar då Cintpaneler helt enkelt.



Detta finns nu inskriver under fliken "FAQ". Om något är oklart/konstigt/whatever så är det bara att lämna en anonym/icke anonym kommentar i inlägget så kanske jag ändrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar