lördag 11 december 2010

Jag försöker lära mig HTML

Intresset för att driva bloggar/hemsidor har ökat markant sedan jag startade bloggen. I framtiden hoppas jag på att kunna bygga en egen proffsig hemsida/blogg istället för att använda mig av Blogger eller något liknande som gör allt jobb åt en. Om jag lär mig att koda egna hemsidor så kan jag göra mycket bättre, snyggare och mer anpassade sådana. Det innebär att enkätbloggen kan komma att bli mycket bättre i framtiden. Men det kan givetvis också bli så att jag ger upp med att lära mig hur man gör och så förblir bloggen såhär. Vi får se.

Nu har jag t.ex. lärt mig detta:

Enkäter kommer och går

Det kanske inte är världens mest avancerade grej och just denna kunskap är inte särskilt användbar eftersom det är väldigt fult, men det är definitivt en bit på väg. Jag har egentligen inte tid att lära mig detta nu, men det är svårt att låta bli. :) Målet är att lära mig en del vid jul och nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar