söndag 5 december 2010

10 nya paneler?

Jag gjorde som jag lovet. Jag letade efter fler Cint-panler. Jag hittade väldigt många faktiskt - 10 stycken som jag tänkt registrera mig på. Dock har jag inte registrerat mig på någon av dessa än. Jag har endast sparat ned URLn. Varför registrar jag mig inte nu? Jo, jag känner att jag har lagt ned väldigt mycket tid på bloggen idag och jag måste göra lite annat. Dessutom är jag osäker på om jag klarar av att vara medlem hos 22 paneler. Jag tror dock att jag ska registrera mig på alla ändå eftersom om jag känner att jag får för mycket undersökningar, så är det ju bara att gå in på några av de paneler som jag är medlem hos och ställa in att jag bara vill ha ca 2 enkäter per månad istället för det maximala.

Vad tycker ni att jag ska göra? Kommentera vad ni tycker, om vi vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar