torsdag 2 december 2010

Kommentera gärna

För inte så länge sedan fick jag en kommentar på ett inlägg. Jag vill bara säga er att det gör mig jätteglad. Var inte rädda för att kommentera på blogginlägg. Det behöver inte vara relaterat till inlägget. Jag svarar så fort jag kan (om jag vet vad jag ska svara förstås). Just nu brukar jag svara samma dag.

Kommentera detta inlägget! Varför inte? Bara jag ser att ni finns där. Skriv:
"I was here" eller något liknande. Du kan till och med skriva "I were here". Ingen kommer att skratta åt dig, du kan ju kommentera helt anonymt! :)

3 kommentarer:

  1. Mindre reklam vore bra. Att använda sig att maximala 3 AdSense kan göra ett lite oseriöst intryck och dessutom stör det en del.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Nu har jag ändrat lite grann. Jag tog bort den som var överst eftersom jag tror att den störde mest. Dessutom jag har gjort annonserna under inläggen lite mindre. Det gick dock inte att bara ha annonser under bara ett inlägg. Men jag tror att ni föredrar att jag har två små annonser under två inlägg än en stor banner högst upp på sidan.

    Är det bra det är nu?

    SvaraRadera