onsdag 4 augusti 2010

F*#k you?!? Nää FAQ! ;)

Det var ju en lite lustig titel det där. Hursomhelst, ni kanske undrar vad det är för sidor som står nere till vänster under rubrikerna "Denna blogg i sammarbete med" och "Denna blogg även i sammarbete med". Då ska jag berätta vad det är. Det är sidor som hjälper dig att hitta till min blogg. Eller ja, det gör det lättare för dig att hitta till min blogg. Hur? Jo, jag hamnar högre upp på sökmotorer som t.ex. Google. Hoppas att det inte stör.

Tack för din fråga!

Eller egentligen så var det så att det inte var någon som ställde en fråga till mig. Jag bara ville meddela ifall någon undrade. Men det lät bra. Får skriva såhär istället:

Tack för att du tittade igenom FAQ och sökte efter din fråga, och klickade dig fram hit.

Nu vill jag även ta hänsyn till att det finns folk som kanske hittade hit på annat sätt. Till er: hur? Lämna en kommentar och berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar