måndag 2 augusti 2010

Det händer sjukt mycket nu!

Jag kommer säkert att missa något nu för det är så mycket som hänt nu. Till att börja med har jag fått fem enkäter idag, och dagen är inte slut ännu. Dock kunde jag bara slutföra två av dem, och båda var från Panelen. Två fick jag helt enkelt inte slutföra. Men det som var mest irriterande var att den senaste enkäten från Tribapanelen på 20 kr bara avbröts! Helt plötsligt stod det error och jag kunde inte fortsätta. Och som sagt så är det ofta så att om man klickar på länken och kommer till undersökningen så måste man slutföra, man kan ej börja om eller fortsätta. Så dagens inkomster är 14 kr (borde varit minst 34 kr!). Här är en screenshot på mailen. Helt sjukt att jag fick fem enkäter från endast tre paneler, på så kort tid dessutom.

Jag har registrerat mig på Bloglovin'. Det innebär att det finns ytterligare ett alternativ att följa min blogg. Se till vänster.

Designen är ny på bloggen. Den såg så grå och tråkig ut förut så jag bytte till denna. Jag vet inte om den är uppseendeväckande eller barnslig. Det får ni bestämma. Besvara frågan nere till väster. Ifall nu aldrig han se hur det såg ut innan så har jag fixat screenshot på före och efter (efter kanske inte var nödvändigt, men någon kanske läser detta inlägg då denna design inte finns kvar).


Jag har dessutom lagt till en ny flik som heter "Sammanfattning". Klicka på den för att se vad det är, om ni vill veta, förstås.

det var nog allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar