måndag 9 augusti 2010

15 undersökningar idag

och hur mycket tjänade jag? 1 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag fick alltså 10 undersökningar till senare idag. De var alla från svenska paneler. Men alla panelerna erbjöd samma undersökning! Vissa erbjöd 1 kr, andra 3 kr och andra erbjöd hela 5 kr för denna 5 kr undersökning. Jag svarade på den enda som erbjöd 1 kr, och det var från Filmpanelen. Dessutom fick jag undersökning från telluspanelen värd 25 kr men inte heller den fick jag slutföra. Jag börjar förstå varför det är svårt att tjäna pengar på detta.

Jag lägger till detta i sammanfattningen och så lägger jag till lite på övrigt om filmpanelen.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Ibland passar man inte in i urvalet vilket gör att man inte få "slutföra" undersökningen. Hoppas du passar bättre in nästa gång.

    Hälsningar
    Telluspanel

    www.telluspanel.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul med en kommentar :), även om syftet var att göra reklam. Men er sida är väldigt bra så det är inte mer än rätt. Dock vet jag att man inte alltid får slutföra undersökningar pga. fel ålder o.dyl. Men det är inget som direkt står på förstasidan på en sida. Och jag försöker att hitta bra och dåliga saker med att tjäna pengar på enkäter så... syftet är uppnått.

    SvaraRadera