tisdag 14 februari 2012

Tisdagens intäkter: 5 kr

I mailet stod det att enkäten var värd 5 kr, men att den bara skulle ta "1 minuter" att fylla i. :) Jag antar att det blev något fel, för den tog cirka sex minuter att slutföra. Förövrigt så har jag en enkät i inkorgen som är värd 30 kr och som beräknas ta 40 minuter att fylla i. Jag känner att det inte är något jag vågar ge mig på, då jag har, som vanligt, en del annat att göra. Jag brukar föredra korta enkäter. När enkäterna är uppemot 10 minuter långa blir jag rastlös. Dessutom brukar det ta längre tid än vad som står för mig. Så denna enkät som är värd 30 kr skulle säkert ta en timme att fylla i, så jag hoppar den. Är jag lat nu?

4 kommentarer:

  1. bara att snabbfylla enkäten! du kan kolla tv samtidigt :)

    SvaraRadera
  2. När jag väl har tid att till exempel se på TV så vill jag göra det utan störmoment och sedan vill jag fylla i enkäten väl så att företagen får korrekta svar.

    SvaraRadera
  3. Mycket trevlig sida detta, du har ju lagt upp allt man behöver veta för att börja med detta. Mycket jobb med länkarna! Jag har börjat med detta lite smått och det blir ju lite fikapengar! :) Jag är registrerad på 6 st paneler och det fungerar bra, vet inte om det ger så mycket mer intäkter med fler paneler som du skrivit på din sida. Det är bra att sprida kategorierna på panelerna (som du också skrivit) och jag tycker också det är bra att ta områden som intresserar en (för min del teknik och datorer), på så vis blir det betydligt roligare att fylla i enkäterna.

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Bollvar för din snälla kommentar. :) Det värmer att du tar dig tid att skriva några rader. Du verkar ha fått en korrekt uppfattning om det här med enkäter så det är bara att köra på.

    SvaraRadera