söndag 18 september 2011

Intäkter vecka 37: 12 kr

Denna vecka har jag varit väldigt lat när det kommer till att fylla i enkäter. Jag har med andra ord inte fyllt i en enda enkät denna vecka, fram tills precis nu. Då jag gick igenom alla enkäter jag fått denna vecka. Givetvis fick jag inte besvara de flesta enkäter eftersom det var försent, men 12 kr lyckades jag skrapa ihop. Dessa 12 kr fördelades på två enkäter.

Nästa vecka har jag mer att göra en denna vecka, så vi får se om jag kommer hinna att fylla i enkäter fortlöpande under veckan, allteftersom jag får fler enkäter. Dock var jag sjuk denna vecka, vilket kan förklara min inaktivitet. Men vad spelar detta för roll för dig egentligen? Den enda som förlorar på min lathet är ju jag. Du vet ju redan att det går att tjäna pengar på enkäter, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar