måndag 15 augusti 2011

Nu kan du följa mig via email!

Från och med nu erbjuds du hela tre olika sätt att följa mig blogg. Med blogglovin', blogger och nu via email. De två förstämda kräver konto, vilket inte email gör (förutom ett emailkonto givetvis).

Nu är det med andra ord lättare en någonsin att följa bloggen. Om du har följt min blogg utan att ha haft varesig blogger- eller blogglivin'konto och inte velat skaffa ett sådant konto, så kan du nu slippa behöva gå in här manuellt och kika efter nya inlägg.

För att aktivera detta så kika till vänster om detta inlägg. Om detta inlägg är sprillans nytt så kika lite nedåt också. ;)

Förövrigt så är det väldigt enkelt att säga upp prenumerationen via email, det krävs bara två klick och det görs genom att klicka på "unsubscribe now" längst ned på ett av emailen som informerar dig om ett av mina nya inlägg. Får du problem så är det bara att maila mig eller skicka en kommentar så hjälper jag dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar