måndag 30 maj 2011

Måndagens intäkter: ???

Okej, såhär ligger det till. Just nu har jag väldigt fullt upp med annat så jag har inte tid att svara på enkäter. Jag har alltså fått enkäter idag, två stycken närmare bestämt. Om två dagar kommer jag hatt besvara dem, eftersom jag har mer tid då. Istället för att se detta som något negativt så vill jag istället se det som ett spännande experiment - går det att besvara två dagar gamla enkäter?

Jag inser nu i efterhand ironin i att jag skriver ett ovanligt långt inlägg dör jag skriver att jag inte har tid att fylla i enkäter, istället för att lägga tiden på att fylla i enkäterna. :)

2 kommentarer:

  1. Kul sida! Jag har läst ganska många av dina inlägg.

    Själv är jag medlem i Pricerunner-panelen och har lyckats skrapa ihop över 300kr men jag har ingen aning om hur/när utbetalning sker. :D

    Har du någon sammanställning på hur mycket du har tjänat allt som allt? Skulle vara kul att se! =)

    SvaraRadera
  2. Hej Forgman!

    Om du har lyckats skrapa ihop hela 300 kr på en panel så kan du begära utbetalning (utbetalningsgränsen är oftast 50 kr). För att få pengarna loggar du helt enkelt in här:

    http://www.pricerunner.se/panelen/login_popup.html?noheader=1

    Sedan går du in på "Mitt saldo" och väljer PayPal som utbetalningsmetod. Givetvis behöver du ett PayPal-konto. Jag kommer inte ihåg exakt hur du gör sedan, men det ger sig nog om du försöker själv lite. Annars är det bara att fråga.

    Här redovisar jag mina intäkter:
    http://enkater.blogspot.com/p/inkomster.html

    Tack för din kommentar förresten! Det gör mig motiverad till att fortsätta. :)

    SvaraRadera