tisdag 26 april 2011

Tisdagens intäkter: 0 kr

Idag har jag inte fått några enkäter.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag blev intresserad av en idé av Stuart Goldsmith om att man dubblerar 1 kr 21 ggr tills man har en miljon kronor. Jag kommer att blogga om varje steg men det skulle vara kul med några fler så att det blir som en tävling.

    Läs mer om metoden på http://snalfallan.blogspot.com/p/hur-man-dubblerar-sin-formogenhet-fran.html

    SvaraRadera
  2. Hej Carl!

    Kul idé men inget jag tror på. Jag tror att man lätt tycker att idén låter jättehäftig efter det inte låter speciellt svårt att dubbla 1 kr 21 gånger med tanke på att man då har en miljon kronor.

    Men vad ska man göra då man kommit upp till de högre nivåerna? Att dubblera 16 000 kr bara sådär känns inte särskilt lätt, om man inte tar risker. Men om man tar risker, då lär man någon gång förlora det man byggt upp.

    SvaraRadera