onsdag 16 februari 2011

Onsdagens intäkter: 3 kr

Okej, såhär ligger det till. Jag har fått fyra enkäter idag:

  • Två stycken var likadana. Jag fick med andra ord bara besvara en av dem, som var värd 3 kr.
  • En var värd 20 kr och den fick jag (givetvis) inte besvara. (Dem hade redan fått tillräckligt med svar från min målgrupp).
  • Den sista enkäten gick ut på att jag fick fylla i lite information om mig själv så att relevanta undersökningar kommer att skickas till mig i framtiden.
Jag är glad så länge jag slipper "nolldagar".

Lycka till med att tjäna pengar på enkäter ni andra! :)

2 kommentarer:

  1. Du har en rätt intressant blogg måste jag säga. Något som även vore önskvärt att veta är hur mycket tid du spenderat för varje ersättning du kammar hem.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det värmer att höra! :)

    Jag brukar skriva hur mycket tid jag lägger ned för varje enkät, men jag ser att jag missade det idag. Enkäten på 3 kr tog mig 2-3 minuter att fylla i.

    God natt! ;)

    SvaraRadera