söndag 20 februari 2011

Angående min egna fråga

Som du säkert märkt så finns det en liten fråga en bit ned till vänster på denna blogg. Frågan lyder:

"ÄR DU NÖJD MED DITT BESÖK HOS DENNA BLOGG?"

Jag i skrivande stund är det fyra stycken som är nöjda med sitt besök, vilket bekräftar att jag gör någonting rätt. Då vet ungefär hur jag ska fortsätta med bloggen i framtiden, vilket är bra.

Dock är det två som har svarat att de inte är nöjda med sitt besök. Självklart är det helt okej. Jag vill ju veta vad ni tycker, då det är syftet med frågan. Men samtidigt så finns det inte något sätt för er att säga vad ni är missnöjda med. Detta är givetvis ett stort problem eftersom jag då inte vet vad jag ska göra så att bloggen blir bättre. Därför ger jag er nu chansen att ge mig konstruktiv kritik:

Kommentera i detta inlägg vad DU tycker att jag ska göra så att bloggen blir bättre! :)

Självklart är det okej att skriva vad ni tycker i vilket inlägg som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar