fredag 27 januari 2012

Fredagens intäkter: 16 kr

Okej, nu har jag varit väldigt slapp. Faktum är att jag inte har besvarat några enkäter detta år, tror jag, fram tills idag. Lite synd tycker jag, timlönen är ju helt okej och det blir ju helt okej summor i slutändan. Därför tog jag tag i detta idag och besvarade två enkäter. Det får dock räcka för idag det.

Hur går det för er? Om ni er nya, har ni fått några pengar utbetalda? Till er veteraner - orkar ni hålla på regelbundet med att fylla i enkäter?

3 kommentarer:

  1. jag har hållit på mellan ett halvår till ett år.
    halkade även in på din blogg av händelse och testat några av dina tips vilket fungerar bra men inga utbetalningar än. det jag störde mig på som fan var att man skulle ha i princip olika namn/login på varenda enkätställe och då undrar jag såklart hur det ligger till med paypal? olika paypalkonton för 50kr stycket? låter orimligt och dessutom har jag redan ett konto eftersom jag handlar mycket med utlandet men det kunde man då inte regga...suck!!

    övrigt kan jag säga att jag också börjar tröttna men jag har några ställen jag behåller
    mvh bosse
    ps.förklara gärna ang paypal utbetalningarna vs dom olika login varationerna

    SvaraRadera
  2. Hej Bosse!

    Du behöver bara ett PayPalkonto. Om du har hållet på med enkäter i ett år utan att ha nått utbetalningsgränsen så har du antingen inte besvarat särskilt många enkäter eller så är du medlem i alldeles för många paneler.

    Du har ju angivit samma email till alla paneler (förhoppningsvis) och då är det bara att lägga till den emailen på ditt PayPalkonto så får du utbetalningen där, när du nått utbetalningsgränsen och begärt utbetalning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ok,
      ja det kan ju iofs finnas den möjligheten som jag ej sett eftersom jag ej har nått gränsen för utbetalning! men som du också har nämt tidigare så kommer jag endast vara kvar på ett fåtal sidor då det ändå blir samma summa/enkäter.

      men missförstå mig ej,jag tjänar pengar och jag är framförallt aktiv utomlands men dessa sidor som du tipsat om är jag ny på. det som man märker när man varit aktiv ett tag är att dom utländska sidorna är 99% skit så man kan sålla bort de flesta. sen är jag som du trött på dom som ska ge presentkort på zumbavideos o sånt skit...det ska vara cash! eller åtminstone presentkort på typ ikea eller cdon som någon har.

      i dags datum har jag nog tjänat runt tusingen iaf..men man är rätt trött på det nu!

      Radera