tisdag 29 mars 2011

Tisdagens intäkter: 0 kr

Eftersom det inte hänt något vad gäller enkäter sedan igår (då det inte hände något heller) så tänker jag tillägna detta inlägg till Carl P bland annat. När jag ser att antalet följare ökar i takt med att fler personer berättar om hur de lyckas tjäna pengar på enkäter blir jag väldigt glad. Detta visar att jag uppnår mitt syfte med bloggen mer och mer - det vill säga att reda ut huruvida det går att tjäna pengar på enkäter eller inte (vilket det gör, uppenbarligen) samt hur man går till väga.

Så tack Carl P, Peder, Bo och alla ni andra som bidrar till att öka bloggens popularitet och därmed bidra till att hjälpa andra hitta hit och lära sig att tjäna pengar på enkäter. Som tack får ni en glad guppe med näsa:

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar