lördag 13 november 2010

Fliken länkar - utbetalningar

Ifall du undrar varför jag inte visar hur många utbetalningar jag har fått från varje panelen under fliken "Länkar" så har du hamnat rätt. För svaret har du här:

Alla svenska sidor samarbetar med samma företag - Cint AB. Jag har redan fått ett antal utbetalningar från många svenska paneler. Därför ser jag ingen mening med att redovisa detta, eftersom det blir en massa onödigt jobb för mig. Jag vet redan att jag får betalt av alla svenska sidor. En gång gjorde jag en massa utbetalningar samdigt, och jag fick alla på direkten till mitt PayPal. Klicka här för att se inlägget.

Är du intresserade av att se hur mycket jag tjänar varje vecka så... klickar här!

Är du intresserad av att se hur mycket jag fått betalt till mitt PayPalkonto så... klickar här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar