torsdag 28 oktober 2010

Torsdagens inkomst (uppdaterad): 13 kr.

Jag känner att jag börjar engagera mig lite väl mycket i det hör med enkäter nu. Jag hade svårt att sova så jag kikade in på min inkört och fann tre enkäter! Alla enkäter var lika dans så jag fick bara fylla i en av de tre jag fick. (Alltså: tre olika enkätsidor skickade samma enkät). Enkäten tog 18 minuter och var värd 13 kr. Hmm, det innebär alltså att jag är uppe i 20 + 5 + 13 = 38 kr. Alltså endast 9 kr från att slå min bästa dokumenterade vecka. Men som sagt så är jag lite orolig eftersom helgen börjar imorgon, och helger samt enkäter går inte riktigt hand i hand.

Nu får jag ta och släppa detta för idag känner jag. Detta håller helt enkelt på att bli för nördigt från min sida. :-)
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar