lördag 10 juli 2010

Nu börjar jag projektet om att tjäna pengar!

Nu har jag suttit ett antal timmar och pillat med sidan, och nu börjar den bli klar. Det som jag behöver göra för att bloggen verkligen ska bli klar är att fixa lite info om varje sida under fliken "Länkar" och att lägga till lite mer frågor under FAQ. Men det tar en sådan tid och jag var ivrig med att börja bloggandet så jag tjuvstartar lite.

Tyvärr har ni inte kunnat följa mitt projekt från första början eftersom det tog lite tid för mig att hitta en bloggsida som lever upp till mina krav. Jag har redan hunnit bli medlem på 15 sidor (som du kan se under fliken "Länkar"). Så jag börjar mitt i:

Jag har inte hunnit att nå utbetalingsgränsen för någon sida. Men jag är nära hos Telluspanelen. där ligger jag på 37 kr och man måste ha minst 50 kronor för att kunna begära pengarna. Jag saknar alltså bara 13 kr och jag fick 20 kr för en undersökning en gång, så det blir spännande. Annars är jag väldigt besviken, för jag har inte fått någon enkät till min mail idag. Det är ganska dåligt. Jag hoppas att jag får någon i morgon. Jag får gå och lägga mig och se hur det ser ut när jag vaknar, och även meddela er givetvis! :)

Sidan blev förresten kanske lite tråkig när det gäller designen. Rösta på min fråga till vänster om vad du tycker om sidan, så kanske jag ändrar. Jag skulle också bli väldigt glad om du kommenterade, varje sig den är positiv eller negativ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar