söndag 2 januari 2011

Ytterligare en ny panel

Nu har jag precis registrerat mig hos ytterligare en ny svensk Cintpanel. Nu tror jag att det kommer bli svårt att hitta några fler svenska bra paneler. Men självklart så vet man aldrig. Så nu är jag medlem i hela 37 paneler!

Jag har dessutom googlat runt efter engelska cint-paneler. Jag har hittat långt över trettio stycken om jag inte mins fel. Dock kollade jag inte så noga om dem levde upp till mina krav (dvs. betalar ut via PayPal mm.). Det kan alltså bli så att inte en enda panel passar mig, men det kan också vara så att alla paneler är perfekta. Vi får se. En vacker dag lär jag plöja igenom listan.

4 kommentarer:

  1. Vær obs på at du blir slettet fra samtlige Cint-panel hvis du bruker en og samme e-postadresse på tvers av landegrenser....

    Kanskje du finner noen panel her som du ikke kjenner til: http://www.triaba.com/svenskesider.html

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt redan varit inne på sidan och till största delen länkades det till sidor som inte uppfyllde mina krav. Men tack i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Kan du inte lägga upp listan på paneler?

    SvaraRadera
    Svar
    1. En lista över alla paneler finns under fliken "Länkar". Jag borde kanske byta namn på fliken till "Paneler" eller något liknande.

      Radera