torsdag 22 juli 2010

Jag har startat ett forum!

Nu håller jag på att bygga upp ett forum. Varför? Jo, jag har googlat och googlat men aldrig hittat ett bra forum som diskuterar hur man tjänar pengar på enkäter, knappt hur man tjänar pengar överhuvudtaget. Därför skapar jag detta forum med inriktning på att tjäna pengar på enkäter där ni kan diskutera bra och dåliga sidor, hur det går för er osv osv. Jag tänker även ha en del där man kan prata om andra sätt att tjäna pengar. det vore ju dumt att begränsa er om ni har andra idéer som ni vill dela med er av.

Jag fick även tre undersökningar idag, men bara en som jag kunde fullfölja, och den var bara värd 3 kr (och tog 3 min)! De andra två enkäterna, som jag missade pga fullt med svar samt att jag inte var personen dem sökte, var värda 15 respektive 24 kr!!! Frustrerande. Den jag kunde fullfölja och fick 3 kr ifrån var från Netdoktor.

Nu blir det till att jobba med forumet.

Edit: Jag kom på att det kanske vore en bra idé att länka till forumet:

Edit 2: Det blev inte som jag tänkt mig, jag jobbar fortfarande med att fixa forumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar